nokia 5250 mi? 5228 mi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
nokia 5250 mi? 5228 mi
arkdaşlar nokia 5250 mi yoksa 5228 alsam bilemedim sizce hangisini alayım başka bir telfon önerirsenizde 300 TL lik bişeyler bakıyorum... şimdiden tşk..
 
5250 daha çok özelliğe sahip olduğunu söylemek mümkün fakat tasarım olarak o kadarda güzel değil fakat 5228 de 5800 a benzediği için tercih sebebin olmamalı ... 5250 daha uygundur bence
 
özellik farkına bakmadım ama tip olarak bence 5228 derim
 
    Konu Sahibi
5250 kamerası güzel çözünürlüğü fazla bide şarjı da biraz daha fazla gidiyo onu almayı düşünüyorum.
 

Ocean258

Üye
smartphone almak istiyorsan nokia tercıh etme bence.. symbian kullanıyorlar işlemci olarak okadar ıyı bı işlemci değil android olanları tercih et. fiyat olarak uygun ve kaliteli smartphone almak istiyorsan Lg optimus ME ye bakmanı tavsiye ederim.
 

uribaju

Üye
5800 al bunlardan iyidr
 
5800 al ikisindende iyidir fakat devir android ve hız devri
 
Tepkiler: *İnci Sözlük*
5800 bence herkeste olduğundan tercih sebebin olmamalı. arkadaşın dediği gibi devir android devri
 

Turan

Üye
5228 kullanıcısıyım telden memnunum 5250 önermem! ama senin kararın
 
5250 kullanıcısıyım telefonumdan gayet memnunum ve öneririm başta bende görünüş olarak 5228 alacaktım fakat 5250 aldım görünüşü güzel deil gibi ama çok rahat bir telefon öneririm senin kararın bişey diğemem doğrusu

----------Eklendi @ 23:04:28 ---------- Yazıldı @ 23:02:56 ----------

söylemeyi unuttum şarjı çok fazla dayanıyor ve kamera çözünürlüğü 2megapixel olmasına rağmen spr çekiyor tevsiye ederim
 

romedon

Üye
5828 al ekran boyutu arasında ok fark var 5828 in ki dah büyük ve 5250 kendi uygulamalarnda bile kasıyor 5228 al derim
 
Herkes duysun bircok sorun yaratan islemleri 5228 de sorunsuzca yaptım mesala geçen gun 5.kez hackledim (arada bir hard format iyi oluyor)I LOWE 5228
 

Jrcan1

Üye
5250 öneririm.Bende bir ara alacaktım.Sonra gittim.Xperia X8 aldım
 
bunlar yerine o fiyata alınacak en güzel telefon lg ninkilerdir
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...