Nokia 5230 yazılım

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Nokia 5230 yazılım
Arkadaslar ben tck cfw kullanıyorum yazılım surumu v51.0.002 ben omega cfw sini yükledigımde telefon acılmıyor kafayı yıyor galıba yazılım surum dusurmeden kaynaklanıyor nasıl omegayı yuklerm,.?
 

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Omega eski bir CFW'dir. Senin telefonun versiyonu V51.0.002, Omega ise V50.0.001'dir. O yüzden kullanamazsın.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...