Nokia 5230 nasıl iyimi ?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

asilkalp

Üye
    Konu Sahibi
Nokia 5230 nasıl iyimi ?
Selamlar nokia 5230 hakkında ki görüşlerinizi alabilirmiyim.Telefonun artıları ve eksilerini öğrenmek istiyorum.Piyasada 300 TL civarında galiba sıfırı.
Kullanış olarak nasıl biraz rehperlik edebilirmisiniz
 
Tepkiler: SavinMe

JayJayyy

Üye
tek eksiği wifi yoksa güzel tlf.
 

AsCoRbAt

Üye
aynn ama buhaliylede güzel
 

SavinMe

Üye
5230 alcagına 5800 al herbi sey war telde 3g - W-LAN - dahan nelerrr nelerrr
 
Kardeşim Bende 5230 aldım ve gerçekten çok memnunum eğer 5800 ile karşılaştırılamasını merak ediorsan:


5230 5800

Kamera 2.0 Mp 3.2 Mp
3g Var Var
Görüntülü Görüşme Yok Var
Wi-fi Yok Var
İşemci 434Mhz 256Mb Ram 344 Mhz 256Mb Ram
Sensör Uygulamaları Destekler Destekler

Bunlar sadece gözükenler birde 5230 da internete bağlanınca 3.5g sunucusu devreye girior aynı şey 5800 da varmı bilmiorm geri kalan özelliklerde hemen hemen aynı yani kardeşim sen 5230 alsan pişman olmassın telefon gayet kullanışlı ve şık almanı öneririm 5230 hakkında başka bir şey sormak istersen buradayım

Yardımcı Olabildiysem Ne MutLu Bana
 

Utku

Üye
wifi yok ama güzel telefon samsung corby bak istersen
 
samsung corby vs 5230 ikisinede baktım ama ben 5230 diyorum bütçen varsa 5800 da alabilirsin
 
ata abi gereksiz die silmiş ama ama internet paketin warsa sorun olmaz wifi felan bahane
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...