Nokia 500'mü T11'mi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Nokia 500'mü T11'mi
Selam arkadaşlar Turkcellin kampanyalarından telefon alıcam.
Turkcell T11(Android) mi alıyım yoksa Nokia 500(Symbian Anna)'mı?
 
500 ü pek önermem anna yüklü ama en fakir S^3 telefonu,t11 nasıl bi telefon bilmiyorum ama imkanıın varsa 603,700,701 gibi ikinci nesil telefonlar al. Hem güncelleme yönünden önü açık bu telefonların,bir iki ay içinde fp2 güncellemesi ve daha sonra carla güncellemesi gelecek bu telefonlar için
 

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
500 belle aldı lakin gpusu olmadığından pek bir işe yaramıyor oyun açısından. t11 inde ondan aşşa kalır yanı yok nokia 603 veya sony neo v ye bak
 

idevlez

Üye

bi bak istersen

---------- Eklendi @ 12:40:57 ---------- Yazıldı @ 12:40:26 ----------

kesinlikle 500 al kesinlikle
 

Dimi3

Üye
500e verecegin parayla 603 alirsin, o saydigin 2 telefonu da katlayacak bir telefon..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...