Telefon Tavsiyesi Nokia 500 ve 603 kullanlar?

anlarkn

Üye
    Konu Sahibi
Nokia 500 ve 603 kullanlar?
Benım 500 bütçem var sizce;
1-Samsung Galaxy Ace mı?
2-Nokia 603 mü?
3-Nokia 500 mü?
4-500 lira değerinde başka bir telefonmu
 

Murat Alper

Moderator
603 al bence bi arkadasta gördüm cok güzel bi telefon
 

[ENGİN]

Üye
603 tek eksigı ön kamera ve flash yok digerlerınden çok iyi
 

maklube

Üye
Galaxy Ace al android isletim sistemi var
 

atakan25

Üye
ben almadan aceye de bakarım 603 ü sevmiyorum
 

erdgnblt

Üye
Galaxy Ace al android isletim sistemi var

Anti-Nokia User Dedected.

603 Al.
Flaş yok ancak kamerası güzel. Açık havalarda çok güzel fotoğraflar elde edersin ancak zaten fotoğraf için üretilmiş bir telefon değil.

+Ları
1ghz işlemci (İleride arttıralacaktır)
Dış görünüm olarak klas bir duruşu varken amoled ekranı ile çok güzel dokunmatiği var.
Yeni çıkması enaz 1-2 yıl güzel güncellemeler alacağını gösteriyor. Zaten carla gelecek(2 yıl önce S^3 le gelen c6-01 in belleye kadar gelmesi)

-Leri
Diğer nokia telefonlara göre kamerası daha düşük
 

SheFy

Üye
603 öneririm geleceği parlak yazılım yönünden... Galaxy ace yi kullanmadım ama çoğu kişiden duydum android olmasına rağmen android in kalitesini gösteremiyormuş
 

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
500 liralık android alırsan kafanı karpuz gibi tek vuruşta dağıtabilirsin. Benden söylemesi. Android sistemli telefon alacaksan en az Galaxy S2 alman gerekiyor ki o da senin bütçenin dışında.

Bir doktor gibi sana "android satın alma" yasağı koyuyorum. Bütçen 1000 TL'yi geçince Android'i tekrar düşünebilirsin.

Malum androiddeki oyun ve programların çoğu paralı ve ekranı büyük, GPU'su CPU'su yüksek telefon gerektiriyor (misal asphalt).
 
Tepkiler: S.E.C.R.E.T

ANIL29

Üye
bende 603 öneririm kendim kullanuyorum gayet iyi bi telefon ama tabi son karar senin
 

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Sana önerim 603'tür ancak henüz kimsede görüpte denemedim, yorumlardan öyle tecrübe edindim.
 
Galaxy Ace'de sırf android var diye Galaxy Ace önermek mi ? Bir de gelip bazı symbiancılara fanboyluk yapma tarafsız bak dersiniz.

Android gibi sömürücü bir sistemde düşük işlemciyle performans bekleyip symbian gibi işlemciyi az sömüren bir işletim sisteminde yüksek işlemcili bir telefonu karşılaştırıyor ve 603'e karşı Ace'yi tercih ediyorsunuz....

Ace'de Android oyun olur v.s söylentilerine kulak asma.10 oyunu kasım kasım kasılarak oynamaktansa 2 oyunu yağ gibi oynamak daha çok haz verir emin ol.Galaxy Ace alıp pişman olan o kadar çok kişi var ki bir onlara danış derim.Androidçiler şimdi burayı basmasınlar Android iyi bir işletim sistemi fakat üst düzey telefonlar için...
 
Tepkiler: Silinen Üye 94869 ve S.E.C.R.E.T
603 almalısın . 1000 lira altı alınabilecek tek Android telefon Xperia Neo V ' dir . Sırf Android var diye Ace alırsan bir çok Android uygulamasından mahrum kalırsın ve kafayı duvarlara vurursun . 603 ise tüm uygulamaları oyunları çalıştırıyor ve gelecek vaat eden bir telefon . Tek eksiği ön kamera + flash ama bunların pek sorun olacağını sanmıyorum . O yüzden 603 diyorum .
 
Tepkiler: Silinen Üye 94869
öncelikle sakııın 500 alma, ekran kartı yok, hiçbir hd oyunu ve çoğu ekran kartı isteyen oyunu oynayamazsın, hd video çekemezsin.

603 güzel telefon, kamerası idare eder ancak en büyük eksisi ekranı gorilla glass değil, düşürürsen iphone larda çok gördüğümüz (lafımıda koyayım ) kırık bir ekranla karşılaşırsın. 603 güzel telefon alınabilirliği yüksek fakat ekranına dikkat et, mümkünse koruyucu sticker falan yapıştır çiziklere ve kırılmaya karşı (sticker kırılmayı çok etkilemez ama). C7 nin videoları falan var 3-4 metreden yere atıyorlar çizik dahi yok, 603 ü 2 metreden dahi atsan kırılma olasılığı yüksek. ama bu vakitten sonra sakın ilk nesil s^3 cihaz almayın, işlemcileri 680 mhz, ikinci nesil en yakın gelecek update ile 1.3 ghz olacak. Kısaca, 603 o fiyata çok iyi bir donanıma sahip fakat düşürmeye, vurmaya gelmez, kırılabilir.
 
bugün ilginç bi olayla karşılaştım nokıa 500 ve c6-01 ikiside 599 tl aralarında dağlar kadar fark olmasına rağmen
 

SheFy

Üye
Abartmayın arkadaşlar o kadar da kötü deil 603 ün kasası bi düşürmeyle ekran kırılacaksa bazı arkadaşlarda denk gelmiş basınçla kırılmış ayrıca gorilla glass da kırılıyor çok gördüm c7 nin n8 in c6 nın ekranın kırıldığını kırılacağı varsa kırılır . Yemin ediyorum dün okulda arkadaşım beni sinirlendirdi elinde telefon vardı bi tekmeyle eline vurdum telefon 5 metre ileri gitti telefon tuş takımı çıkmıştı arka kapak çıkmıştı ve batarya çıkmıştı yerine yerleştirdiler ve tekrar çalıştı telefonda 5130 xm ekranı gorilla deil arka kapağı metal değil... Böyle şeylere pek takılmayin korumak istiyorsan da alırsın bi kılıf kullanırsın.
 
Tepkiler: Silinen Üye 737108

Polymath

Üye
Ne Telefonmuş bu 603 ya düşürüyorsun kırılıyor hemen Hey allahım sanki şimdiye kadar bütün telefonların hepsi gorilla glasstı.603 gorilla glass olmasa bile kırılmaya veya çizilmeye dayanıklı ekranı var. Şans işi bu yere düşüp kırılması. Geçen bir arkadaş demedi mi c7 yi çok hafif düşürdüm bir baktım ekran buz olmuştu diye. EEeeee C7 gorilla glass değil mi ?
 

[ENGİN]

Üye
bazı arkadaşların söylemi bunlar her telefonun ekranı basınca maruz kaldımı kırılır.bu n8 de olsa aynı 603 te olsa aynı
 
Tepkiler: Silinen Üye 737108