nokia 500 nokia x6

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi

ben aslında t20 alıcaktım veya x6 ama turkcell gittigimde t20 yoktu kalmamıştı ve birtek nokia 500 alabiliyordum onu verebiliyorlardı telefonu ilk elime aldıgımda ilk sorudugum soru daha önceden x6 kullandıgım için hangisi daha iyi dedim ordaki satıcıda bu dedi sonra netten baktım aynen ram işlemcisi daha iyi bu arada gpu konusuna yine deginmişsin x6 gpu bunu tartışmaya gerek yok zaten 2 telefonda olmayan şeyi tartışıyoruz hangisi daha iyi tabikide 500 kıyaslamalarda öle gösteriyor ama acık konuşayım x6 görüntüsü daha güzel t20 den iyimiş bu arada



 
Ben bunu bilir bunu söylerim.Gpu olmayan telefon akıcı ve stabil çalısmaz yani performans'dan söz edilemez.
X6 ve 500'de de gpu yok yani ikiside vasat.Amma velakin x6'nin ekstra artıları var dedigim gibi.
Hem o islemci ve ramin fazla olmasının performansa etkisinin olmadıgını düsünüyorum.
C5-03 de 600 mhz islemci ile geldi ama 430 mhz'lik x6 dan çok çok yavas ve x6 ile izleyebildigim filmleri c5-03 açamıyor.
 
nokia 603 484tl nakit istanbulbilişimde ikisinide ezer
 
    Konu Sahibi
[h=3]bu gpu bilgisayardaki ekran kartı gibi dime onun gibi[/h]
 

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
[QUOTE=" Tehlike ";4840508]nokia 603 484tl nakit istanbulbilişimde ikisinide ezer[/QUOTE]
Eh be arkadaş telefonun fiyatını o kadar mı düşürdüler utanmasalar Samsung Star ile aynı fiyata satacaklar cidden pes yani ben 690 tl'ye almıştım ilk çıktığı zamanlar
 
Eh be arkadaş telefonun fiyatını o kadar mı düşürdüler utanmasalar Samsung Star ile aynı fiyata satacaklar cidden pes yani ben 690 tl'ye almıştım ilk çıktığı zamanlar
206tl zarar hiçbir zaman ilk çıktığında almamak lazım düşüyor sonra fiyatı
 

ia.phlvn

Üye

 

MasteLaa

Üye
Nokia 603 al kardeş çok fark yok aralarında.Telefondan zevk almak da çok önemlidir.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...