Yardım nokia 500 kullananlar baksın

    Konu Sahibi
nokia 500 kullananlar baksın
arkadaşlar nokia 500 belle refrrsh de indirdiğimiz videoyu açsam bile donuuor neden ?
 

Hasand.

Üye
Ben de kullanıyorum ama ben de hıc sorun yok Format atmayyı dene veya DEAD FLASH AT
 
    Konu Sahibi
Ben de kullanıyorum ama ben de hıc sorun yok Format atmayyı dene veya DEAD FLASH AT
bugün düzelttim saol bilgi için
not: telefon hafızasına fazla uygulama kurmayın
telefonun sevmediğin özellikleri nedir
 
nasıl düzelttin bende çok az süren donmalar olabiliyor telefon hafızasına kendi kurulu olanlar dışında hiç bişi kurmadım bide evols var iyice kasmayan bir şekilde yani telefon
 

Hasand.

Üye
evols kullandım ama delıght daha ıyı