Nobreye Dava Açılıyor

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Nobreye Dava Açılıyor
Nobre'ye dava açılıyor


Samsunspor Başkanı Adnan Ölmez, Nobre'ye sahtekârlık davası açacaklarını söyledi. Nobre'nin Rize'de de aynı hareketi yaptığını hatırlatan Ölmez, "Temiz toplum ve temiz spor adına Nobre'ye dava açacağız. Umarım ceza alır da artık bu tür sahtekârlıklarla prim kazanmak isteyenlerin önü kapanır" dedi.

 

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Kazanabileceklerini sanmam çünkü bunun dünyada örneği yoktur diye düşünüyorum..
 
<div class='quotetop'>(van_hoijdonk &#064; Feb 14 2006, 10&#58;53 AM) [post=278689]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
Kazanabileceklerini sanmam çünkü bunun dünyada örneği yoktur diye düşünüyorum..
[/b][/quote]
 

Salihyet

Üye
zaten artık temiz toplum ve temiz bir lig için fenerbahçeye dava açılıyor güldüğüme bakmayın sinir oldum
 

kurt bey

Üye
temiz bir toplum ve temiz bir lig için fenerbahçe spor klübü kapatılımalıdır.
 

Salihyet

Üye
temiz bir toplum ve temiz bir lig için fenerbahçe spor klübü kapatılımalıdır.
evet bunu imzaya ekliyorum hoşuma gitti
 

Gokhan43

Üye
Davadan bir sonuç çıkmaz
 

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
<div class='quotetop'>(kurtoglu85 &#064; Feb 14 2006, 04&#58;30 PM) [post=278878]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
temiz bir toplum ve temiz bir lig için fenerbahçe spor klübü kapatılımalıdır.
[/b][/quote]


Bigün futbolcuya verecek paramız kalmazsa batağın eşiğine gelirsek yardım toplamadan biz kendimiz kapatırız kulübü..
 
<div class='quotetop'>(van_hoijdonk &#064; Feb 14 2006, 06&#58;24 PM) [post=278981]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
<div class='quotetop'>(kurtoglu85 &#064; Feb 14 2006, 04&#58;30 PM) [post=278878]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
temiz bir toplum ve temiz bir lig için fenerbahçe spor klübü kapatılımalıdır.
[/b][/quote]


Bigün futbolcuya verecek paramız kalmazsa batağın eşiğine gelirsek yardım toplamadan biz kendimiz kapatırız kulübü..
[/b][/quote]
hatta kapiyida sana kitletirler ahmet
 
ahmet üstünede şifonu ben çeker kurtulurum sendenn
 

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
<div class='quotetop'>(mobiloyun &#064; Feb 14 2006, 06&#58;30 PM) [post=278992]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
Kulüp sözcüğünü doğru yazalım.
[/b][/quote]


Zaten doğru yazmışım..
 

Salihyet

Üye
alt tarafı bi p nin aramızda lafımı olur
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...