NO SERVICE hatasi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
NO SERVICE hatasi
Arkadaslar,
Bir Hafta once Amerikadan Jailbreakli ve unlocked Iphone 3gs 16 gb aldim. FW 4.1 ve Baseband 06.15.00
Bir haftadir Turkiyede sorunsuz kullaniyor olmama ragmen bugun bir anda NO SERVICE yazmaya basladi. telefon gorusmesi yapamiyorum. Hattim Avea.
LUTFEN ACIL YARDIM.
 
telefonun kayıtlı ise tekrar restore et unlock yap..
 

cmlkrc

Üye
pasaport işletip avedan işlem yaptırdın mı?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...