No Root Screenshot It v3.41

Kardeş ben indirdim sonra tele de attım kurulumunu başlattım yüklendikten sonra windovs mac diye 2 tane ayrı kutu geldi hangisini tıklasam olmuyor yardım tel T20
 

SHS

Üye
    Konu Sahibi
Kaldır bi daha kur, hiç böyle şey duymadım
 

EmresrG

Üye
windows? mac? diye soruyor yardımm??
 

EmresrG

Üye
windows,mac diye soruyor 2 side olmuyor yardımm
 

SHS

Üye
    Konu Sahibi
Son sürümü indirip denedim. Sorunsuz kuruldu, 5-6 tane ekran görüntüsü aldım. Hata alanlar cihazlarıyla uyumlu olup olmadığına yada tam indirdiklerine emin olsun.
 

nihatabc

Üye
kardes bunlari yukluyorum karsima windows vee mac gibi iki secenek cikiyor yardimci olursan sevinirim
 
Kardesim windows bide mac diye birsey cıkıyor orda ne yapmam lazm? bilgisayara felan baglayın diyor heralde?
 

Joker.

Üye
Sağolun
 
Tepkiler: SHS
Valla çok saol ya t20 de çalişir değilmi
 
Tepkiler: SHS

kopukop

Üye
Nasi kuruldugunu anlatsaydin guzel olurdu lutfen windows - mac muhabbetini açikla
 

Anil-D

Üye
Rotsuz ekran videosu prosu varmi Teşekkürler
 
Tepkiler: SHS
Bunu programsız da yapılabilir söyle ; power+home tuşuna 3 sn aynı anda basın bu kadar
 

SHS

Üye
    Konu Sahibi
S3 te kendinde görüntü alabilirsin
 

Ayteq76

Üye
Emegine sağlık, sagol.
 
Tepkiler: SHS