No.1 Ve Şehinşah

Scourge

Üye
    Konu Sahibi
No.1 Ve Şehinşah
Arkadaslar bu mc ler niye dissleşti bilen varmı vede hangisi haklı Şeyn nin şarkıları insanın kulağına çok hoş geliyor.
 
O değil de bu konuyu neden buraya açtın
 

PriZm

Üye
Gereksizlere..
 

Scourge

Üye
    Konu Sahibi
Çok özür diliyorum Konu Dışına açacaktım