mertko12 Üye haqanguven' Alıntı: ben bunu istek oldugu icin yaptim pek fazla kullanmadim ama baktigim kadariyla sorun yoktu. tek sorun mesajlarda turkce karakter olmamasi Genişletmek için tıkla ... + olarak menude bazi klasörlerin isimleri yok yanlis anlama ama cfw olù diyebilirim karakterlerin yarisi yok
haqanguven' Alıntı: ben bunu istek oldugu icin yaptim pek fazla kullanmadim ama baktigim kadariyla sorun yoktu. tek sorun mesajlarda turkce karakter olmamasi Genişletmek için tıkla ... + olarak menude bazi klasörlerin isimleri yok yanlis anlama ama cfw olù diyebilirim karakterlerin yarisi yok
haqanguven Üye Konu Sahibi mertko12' Alıntı: + olarak menude bazi klasörlerin isimleri yok yanlis anlama ama cfw olù diyebilirim karakterlerin yarisi yok Genişletmek için tıkla ... o kadar inceye girmedim ben yazılımsal olarak hata yok.. onlar bişey değilki yeniden adlandırabilirsin...
mertko12' Alıntı: + olarak menude bazi klasörlerin isimleri yok yanlis anlama ama cfw olù diyebilirim karakterlerin yarisi yok Genişletmek için tıkla ... o kadar inceye girmedim ben yazılımsal olarak hata yok.. onlar bişey değilki yeniden adlandırabilirsin...