Nimbuzz u Türkcell satın almış !

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

lord1902

Üye
    Konu Sahibi
Nimbuzz u Türkcell satın almış !
nimbuzz v3.3.0 Türkcell nimbuzz olarak geçıyor
 

mstf_l

Üye
bunun s60v5 ile alakası ne sorabilirmiyim
 

lord1902

Üye
    Konu Sahibi
1 nimbuz v3.3.0 cıktıgını duyuruyorum
2 telefonum s60 v5
3 ios bolumune mi acmam gerekiyor ?
 

phasan

Üye
türkcellde para bol herseyi satın alır bu gıdişle türkiyeyide satın alır türkcell herkesi kazıklarsa
 

Avunyali

Üye
Konu acılmıs cevap vereyim ...
Nimbuzz u turkcell aldı . Nimbuzz Turkiyeyi aldı.sirketi almadı tabi... Kullanılmıyor fazla ... !)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...