nimbuzz gerçekten ücretsiz mi ?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
nimbuzz gerçekten ücretsiz mi ?
5800 ımda nimbuzz bugun kullanmaya başladım.Wlan üzerinden bağlanıyorum ancak hattım faturalı oldugu için endişeleniyorum.Yurtdışında nimbuzz kullanan bir arkadaşımı arıyorum sürekli nimbuzz üzerinden faturama yansıma ihtimali varmıdır ?
 

Del Rey

Üye
Hayır, eğer Wi-Fi ağından bağlanıyorsan yapmayacaktır. Nimbuzz birini aramak için interneti kullanıyor diye biliyorum.
 
nimbuzz programı face,twitter ve msn gibi uygulamalarda yaptığın sohbeti telden yapmanı sağlıyo
 

bthn_997

Üye
nimbuzz gerçekten ücretsizdir.
 
Wifi Den Bağlanıyorsan Bi Şey Olmaz Faturana Yansımaz Ücretsiz
 
bişy diecem ama üyelikten atılırm?
 
en baba hattını çıkar bağlanmayı dene bağlantıda sorun çıkmıyosa hattını tak güle güle kullan ya sorun etmenin ne anlamı var
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...