Nike mı Adidas mı?

Nike mı Adidas mı?

  • nike

    Kullanılan: 11 50.0%
  • adidas

    Kullanılan: 11 50.0%

  • Kullanılan toplam oy
    22
  • Anket kapatılmış .

C@N

Üye
    Konu Sahibi
Nike mı Adidas mı?
arkadaslar secin bakalım sizce hangisi?
 

Defrag

Üye
(AYAKKABI)
Ben dizayn bakımdan nike derim. Sağlamlık açısından ise her ikisininde dikişli modelleri diyorum. Diğer ürünlerde bir çok şey birbirine benziyor.
 
4 yıl lisanslı futbol oynadım
çok ayakkabı eskittim.
dizayn olarak nike olsada sağlamlık olarak adidas'ı tek gecerim.
ayrıca bu son zamanlarda milletin rabet ttii adidasın original modelleri.rom,samba... gercekten adidasın original serisi cok harika ayrıca nike sevöiom ben tikky işi :P
 

ChavRash

Emekli Yönetici
Sağlamlık açısından Adidas. Tip açısından Nike.. Sağlamlık benim için daha ön planda olduğu için Adidas'a oy verdim ...
 

ChavRash

Emekli Yönetici
Nedensesi yok, adam şekil yapıyor; ürünlerine verdiği şeklin parasını istiyor.
 
yaw adidasın şeklide yerinde koca 3 çizgisi var yeter ya şekil istiyosanız dünyanın en şekil ayakkabısı converse çok ucuz neredeyse nike kadar kaliteli.
 

ChavRash

Emekli Yönetici
Neredeyse mi?

Kalite de Adidas, Nike'ı geçer. Nike'da sadece şekil var. ... Ve kalite sadece şekil ile gelmiyor. Sağlam olacak mal, sağlam.
 
yaw ben bişi demedimki !!! adidas özellikle kalitede ve görünümde bir numara bu bir gerçek ,

tabiki nike de şeklide iyi ama pahalı sen diyorsunki şekil yapıyor hakkını alıyor evet doğru hakkını alıyor ama

converse neden en kral şekli yaparken hakkını nike kadar almıyor ? converse çok kalitesiz bir mal değilki gayet iyi bence nikeyle aynı kalitede.
 

mAd_girL

Üye
converseler çok mu ucuz nike la neredeyse eşit fiyatları.. şekil bakımından evet nike daha güzel kalitede öyle..
 

ChavRash

Emekli Yönetici
Nike'ın adı duyulmuş; Converse pek fazla duyulmamış bir marka. Nike'ın, Converse'nin ürünlerinden pahalı olmasının bir nedeni bu. Nike'ı giydin mi dönüp bakıyorlar adama..
 
Nike Dizaynı harika..


Sağlamlık olarak Adidas daha ii ama görsel olarak Nike!!
 

ABC

Üye
giymde adidas ayakkabı'da nike
 

airbeko

Üye
ben nike her ürününü beğeniyorum özellikle basketbol ayakkabıları hem dizaynları çok güzel hemde rahat adidasda aynı rahatlığı bulamdım ama adidasında tekstil ürünlerinin dizaynları çok güzel.
 
ülkem işsizlikle mücadele edio bende dahil konustuumuz konuya bak (: millet ekmek derdinde bizler şekil derdindeyiz.
sonuc:bu ikiside Türk malı deil kazanan emperyalizm
 

Nazy

Üye
Puma dan şaşma abi
 

iceboy

Üye
Adidas diyorum...
Ayakkabi alacagimda direk adidas bakarim. Nike'mis, Reebok'mus viz gelir...
 

ouSahin

Üye
ya bence de NIKE ama benim yeni alcagım ayakkabı adidas o yüzden adidas diyom ama Nıke daha iyi bi marka adidastan