Nickimle İlgili

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Mesajı yazıyom gönder deyince sunucu hatası veriyor sayfayı bi yeniliyorum 3 cevap atmış
 

Oğuzhan

Üye
    Konu Sahibi
bende bazen benzer sorunlari opera minide yasiyorum
 
Opera Mini

- - - Eklendi - - -

Opera Mini


- - - Eklendi - - -

Opera Mini


- - - Eklendi - - -

Opera Mini


- - - Eklendi - - -

Mesela yani
 

ugur1000

Üye

bence nicin gayet enteresan şu nickname yarışmasına katıl 1. olursun
hayatta sıradanlık değil enteresanlık önemlidir herkes benim gibi isminden nick yapsa farklılık kalmaz farklılığımız zenginliğimizdir
ama nickin çok orjinal bi imzan vardı hele onu görünnce neşeleniyordum vallahi

- - - Eklendi - - -

Opera Mini

- - - Eklendi - - -

Opera Mini


- - - Eklendi - - -

Opera Mini


- - - Eklendi - - -

Opera Mini


- - - Eklendi - - -

Mesela yani

çareside var yani


- - - Eklendi - - -


çareside var yani


- - - Eklendi - - -

çareside var yani


- - - Eklendi - - -

çareside var yani


- - - Eklendi - - -

çareside var yani


- - - Eklendi - - -

çareside var yani

 

Oğuzhan

Üye
    Konu Sahibi

Tesekkurler onceki nick yarismasini kazanmistim zaten
 
İnsanları niye takıyorsun boşver
 

MrExpert

Üye
Değişik ve özgün bir ismin var
 
Tepkiler: Oğuzhan

Murat Alper

Moderator
ya olmadı sitede tanıdığın sıkı muhabbeti iyi olduğun bir admin varsa sölede banlanması için şikayette bulun olmazmı özelden rahatsız ediyor diye
 

Oğuzhan

Üye
    Konu Sahibi
ya olmadı sitede tanıdığın sıkı muhabbeti iyi olduğun bir admin varsa sölede banlanması için şikayette bulun olmazmı özelden rahatsız ediyor diye

şikayet butonu var zaten beni rahatsız ederse hemen şikayet ediyorum


- - - Eklendi - - -

fakat bu kesin çözüm değil
 

ugur1000

Üye
aslında mesajı yolladığına dair screenshot alıp admine yollarsan daha bi kesinlik olur
sonuçta şikayet butonunu çok takmazlar gibime gliyor çünkü keyfine oraya basanlar var

- - - Eklendi - - -

aslında mesajı yolladığına dair screenshot alıp admine yollarsan daha bi kesinlik olur
sonuçta şikayet butonunu çok takmazlar gibime gliyor çünkü keyfine oraya basanlar var
 

Oğuzhan

Üye
    Konu Sahibi

şikayet butonunu önemsemeseler niye koysunlar hiç denedin mi? sen şikayet edeceğin zaman şikayet et moderatörler ilgileniyor şikayet takibinden durumu öğrenebiliyorsun
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...