Nickimle İlgili

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

WaLLcoT

Üye
Forumlarda gördüğüm en yaratıcı ve komik nick seninki eğer olurda bırakmak istersen talibi çok olur
 

Oğuzhan

Üye
    Konu Sahibi


Aynı şekilde. Senin nickin farklı ve güzel. Bak benimki orjinal ama ilgi çekmiyor.

teşekkürler yok yaa senin nickinde ilgi çekici ayrıca nickindeki olayı şimdi anlayabildim aleranol ne demek diyordum bende
 

Oğuzhan

Üye
    Konu Sahibi
hiiç öylesine
 
Tepkiler: yaren_dede

ka_za

Üye
Nickin gayet güzel her gördüğümde tebessüm ediyorum. Ayrıca profil resminide cok tuttum
 
Tepkiler: Oğuzhan
Gördü yazılanları herhalde o arkadaş
 
Tepkiler: Oğuzhan

Murat Alper

Moderator
ya tekmeyi basarsın laflarınla ya olur biter ciddi diyom
 
Tepkiler: Oğuzhan

doctorrr

Üye
Senin nickinle alay edenlerin ağızlarından çıkanla kulaklarının duyduğunun tuttuğunu ben hiç görmedim hayatımda hafız. Allağın pisleri beeaa
 

Oğuzhan

Üye
    Konu Sahibi
Gördü yazılanları herhalde o arkadaş

eğer nickini değiştirmediyse görmemiştir aşağıda ismi yazmıyor


- - - Eklendi - - -

ya tekmeyi basarsın laflarınla ya olur biter ciddi diyom

ya ama üstüste geliyorlar bıktırıyorlar bir kereyle yetinmiyorlar sürekli devam ediyorlar sinirli bir anım denk gelicek kötü bir söz edicem sonra suçlu ben olup banlanıcam


- - - Eklendi - - -

Senin nickinle alay edenlerin ağızlarından çıkanla kulaklarının duyduğunun tuttuğunu ben hiç görmedim hayatımda hafız. Allağın pisleri beeaa

çok haklısın Yunusçum teşekkürler
 

Murat Alper

Moderator
sende profiline gir hacı özel mesaja gel dümdüz kaymaya basla
 
Bende bi kaç kez ağır konuşmuştum ona artık yok ortalıkta
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...