Nickim Değişti :))

yeni nick'imi nasıl buldunuz :)

  • güzel olmuş beğendim

    Kullanılan: 11 68.8%
  • eski nickin daha iyidi niye değiştirdin:)

    Kullanılan: 5 31.3%

  • Kullanılan toplam oy
    16
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Nickim Değişti :))
Evet arkadaşlar eski nickim $lipKnoT ρєηтαgяαм olarak değişti
 

Catty

Emekli Yönetici
Iyyyyy

Güzel olmuş Umut Tabriklerrrrrrrrrr !!!!!!
 

Catty

Emekli Yönetici
Ya niye değiştin kanks
 

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Umut Slipknot binlerce kat daha güzeldi
Avatara pentagram koçunu da koy bari
 

Mehmet

Emekli Yönetici
Güzel olmuş
 

Catty

Emekli Yönetici
He Beyenmedim ( Beğenmek )
 

Catty

Emekli Yönetici
Güleyim Güleyim Maxicepte Güleyim , Güüüleeeeyyyyyiimmmm Güleyimmmm Maxicepte güleyimmm
 

Catty

Emekli Yönetici
Ya şarkılar çok kötü tesirine aldı beni dayanamıyorum
 

huri$

Üye
soylemesi zor bende beyenmedim kacgundur nerde bu cocuk diyom
 
eskisi daha güzeldiiiiii
neyse hayırlı olsun
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...