NFE hatası ve modlama

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
NFE hatası ve modlama
nfe de herseyı yapıp paketlemeye basınca hata alıyorum , mod yapabileceğim baska bir yöntem yokmu acaba
 

Oğuzhan

Üye
nasıl bir hata alıyosun?
 
Genel bir hata aldğın herhalde türkçe karakterden oluyordur. NFe ile aç dosyaları nokia cooker ile paketle
 
    Konu Sahibi
ROFS dosyası oluşturulamadı. işlem yarıda bırakıldı !
işte hata bu , baya araştırdım ama yapamadım , karakter sorunu felan diyorlar ama çözemedim onuda

- - - Eklendi - - -

Genel bir hata aldğın herhalde türkçe karakterden oluyordur. NFe ile aç dosyaları nokia cooker ile paketle

kısa bir şekilde anlatırmısınız cooker ile paketlemeyi yada forumda mevcutsa bakayım ben

- - - Eklendi - - -

4x5 menuyu cooker ile modladım dosya ismini düzeltip flaşladım ama çalışmıyor anlamıyorum neden yapamıyorum

- - - Eklendi - - -

tamam yaptım
 
Backup olanı kullanmıcaksın nokia cooker da orjinal isimli modladığın
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...