Haber Nexus 6 Çıkmayacak!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

0MG90

Üye
    Konu Sahibi
Nexus 6 Çıkmayacak!
Evleaks'in attığı tweete göre Nexus 6 çıkmayacak.



Nexus serisinin yerine Android Silver serisi Şubat 2015 gibi çıkacak.
 
Son düzenleme:
Onun gibi başka bir şey çıkar
 

MaxipmaN

Üye
zaten bir reklamını görmedim neden böyle birşey yapıyorlarsa yeni cihaz çıkarıyomuş gibi
 

0MG90

Üye
    Konu Sahibi
Android Silver serisi Şubat 2015 gibi çıkacak.
 
İsim değişikliği üretim durmuyo sonucta
 

ozakin70

Üye
Google böyle bi kapıyı kapatmaz diye düşünüyorum
 
Multimedya ve pil konusunda kısıtlı oluyorlardı zaten
 
Multimedya konusunda bişey beklemeyin zaten saf android bu. Ama ben bundan aldığım performansdan memnunum. Batarya gücünüde yeterli oldugu için düşük tutuyolar sanırım
 

PriZm

Üye
İsim değişikliği oldu sadece seri aynen devam ediyor.
 
Tepkiler: achambo

ishak388

Üye
nexus çıkarsa bile motorola çıkartabilir.çünkü motorolayı lenovo satın aldı
 

Seglopsi

Üye
haberim yoktu bundan, gerçi iyi bişey göremedik google'dan motorolayı satın aldıktan sonra. Nexus cihazları LG üretti mesela, ben motoroladan düşük fiyatlı, yüksek performanslı bir ürün beklerdim açıkçası.
 
Tepkiler: ishak388

Moto G var.
 
orta seviye için değil. yüksek seviye cihazlardan bahsettim. mesela nexus5 gibi fakat motorola markalı, daha da düşük fiyata.

Anladım. Düşük fiyatlı, yüksek performanslı deyince orta seviyeye gitti aklım.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...