Nextman beni sattı

EroL

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Nextman beni sattı
Sait abi beni sattı. Akşam Gtalk'tan konuşuruz dedi, gelmedi. Hunharca kandırıldım.
 
Tepkiler: Dede

EroL

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Hem de ne hunharlık.
 

Emrgncy

Üye
Hunharca kandırma nasıl oluyo Erol
 
Tepkiler: EroL

MrExpert

Üye
Ban at diyeceğimde oda admin
 

Nextman

Emekli Yönetici
Adana dürüm - 8 tl

Sonrası naneli sakız - 2tl

Erol kardeşimin değeri paha biçilemez


Maxicep
 
Tepkiler: Dede

EroL

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Facebook'tan acımasızca arkadaş çıkarıyormuşsun Sait bey.
 
Tepkiler: Nextman
Tebrik eder, başarılarınızın devamını ve ömür boyu süren arkadaşlıklar dilerim.
 
Tepkiler: Nextman ve EroL

Revengeful

Emekli Yönetici
Roses are red
I have a phone
Nobody text me
Forever alone
 

MrExpert

Üye
Ekmek arası Hunhar 3tl...


 
Tepkiler: EroL

MrExpert

Üye
Hunharca olması lazım ama..,
 

EroL

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Kilosunu kaça satıyon amca