Nerde O Eski Bayramlar ?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Nerde O Eski Bayramlar ?
Barışmanço'nun Zamanindaki
 

.Murat.

Üye
bayram ziyaretlerinin yerini tatiller aldı tatil yöreleri aldı
eski bayramlara Allah rahmet etsin
 

zombaka

Üye
benimde param olsa bende tatile giderdim ama çulsuz olurca bişey olmuyo
 

serinaga

Üye
Aslında bu bizlerin elinde olan bir şey, o eski bayram ruhunu yaşamak istiyorsan dedenin yaptığı gibi yap .
 
Eski bayramların güzel oldugu yok olay tamamen psikolojik eskiler hep güzel gelir düsünüldügünde..
 

zombaka

Üye
haklısın eskı yeni fark etmez epsi aynı boş
 
    Konu Sahibi
bayram ziyaretlerinin yerini tatiller aldı tatil yöreleri aldı
eski bayramlara Allah rahmet etsin

bayram gününde facebook çikti bilgisayara takilmak çikti saat 1 e kadar yatmak çikti bugün biyere gitmeyelim ya çikti dahada var
 

Mobilator

Emekli Yönetici
Eğer tadını azda olsa almak istiyorsanız sabah namaza gidin, kurbanı ilk gün kesip o kalabalığın içinde yer alın, gördüğünüz herkese iyi bayramlar deyin, sürekli dua edin, haramdan günahtan kaçının... İşe yarayabilir.
Babam böyle diyor
 

DiaBLoS

Admin
Ne yazık ki böyle ...
Normal günden hiç bir farkı yok ...
 

DDorlion

Üye
Eskiden Kapı Kapı Gezer Şeker Toplardım 3 Senedir Toplamıyorum Neyse Artık Bayramda 1 Tane El Öpmeye Gelen Çocuk Yok Geçen Bayram Bir Tane Gelmiş Annem Varmıştı Evde Annem Demiş Bu Bayram İlk Gelen Çocuksun Çocuk Zaten Bidaha Bende Gezmicem Demiş Kısacası Değişime Uğruyoruz Gibi 3 - 4 Sene Önce Arkadaşları Toplar Ev Ev Gezerdim
 
    Konu Sahibi

tek gezmek cesaret ister zaten
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...