theyunus Üye HakaN-06' Alıntı: 700 tlye kadar android önerin diye konu açanlara herkes neo v al diyo ama kullanan ya da bi kere eline alıp inceleyen var mı acep Genişletmek için tıkla ... Vallah ne yalan söyleyeyim bilmiyorum Aynen bende neo v önerdim birkackisiye Ama hic kullanmadım iPhone dışarıya baktırmıyor
HakaN-06' Alıntı: 700 tlye kadar android önerin diye konu açanlara herkes neo v al diyo ama kullanan ya da bi kere eline alıp inceleyen var mı acep Genişletmek için tıkla ... Vallah ne yalan söyleyeyim bilmiyorum Aynen bende neo v önerdim birkackisiye Ama hic kullanmadım iPhone dışarıya baktırmıyor
SaiL Üye Konu Sahibi - - - Eklendi - - - klongs' Alıntı: rehberde kişinin üstüne tıklayınca gözükmüyormu Genişletmek için tıkla ... Hayır, gözükmüyor...
- - - Eklendi - - - klongs' Alıntı: rehberde kişinin üstüne tıklayınca gözükmüyormu Genişletmek için tıkla ... Hayır, gözükmüyor...
SaiL Üye Konu Sahibi iyi hoş, güzel özellikleri var da, fazla değil. sevmedim ben bu telefonu, satacağım.. isteyen varsa duyrulur. Nokia 701 ile takas yapabilirim
iyi hoş, güzel özellikleri var da, fazla değil. sevmedim ben bu telefonu, satacağım.. isteyen varsa duyrulur. Nokia 701 ile takas yapabilirim
SaiL Üye Konu Sahibi Cross' Alıntı: ne kadara ben alcam bulamadım Genişletmek için tıkla ... 650 TL nokia 701 in var mı takas için, varsa anlaşırız..
Cross' Alıntı: ne kadara ben alcam bulamadım Genişletmek için tıkla ... 650 TL nokia 701 in var mı takas için, varsa anlaşırız..