Haber Need For Speed No Limits Hollanda Appstoreda!

avast

Üye
    Konu Sahibi
Need For Speed No Limits Hollanda Appstoreda!
Merhaba arkadaşlar Need for Speed in yeni oyunu "No Limits" i baya bi aradım. Sonunda Hollanda appstoreda yayına sunulduğunu öğrendim. Hollanda da ücretsiz.

Edit: Daha önce paylaşıldıysa kusuruma bakmayın .
 

0MG90

Üye
Gelsin bakalım deneyelim
 

PriZm

Üye
Almanya Appstore'unda yaklaşık 1 hafta önce yayınlanmıştı.
 
Oyun Testlerde Baya Kullanılacak Asphalt 8 Yerine No Limits
 

Emre

Üye
GamePlay
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
 

avast

Üye
    Konu Sahibi
Ben mağazayı joşlanda yapıp indiremedim oyun oynamam ama denemek için indirecektim
 
Vay be baya hoşuma gitti bende pek oyun oynamam ama hoşuma gitti
 

0MG90

Üye
Yapma gelir zaten bir kaç güne
Android içinde gelse bari hızlıca
 
Tepkiler: cici60

avast

Üye
    Konu Sahibi
Bi defa deneyim silcem
 

0MG90

Üye
iPad 2'de Most Wanted bile kasmıyor
 

Anil-D

Üye
gelsede dadina baksak
 

PriZm

Üye
Most Wanted ona bakarsak benim Mali-400 Gpu'lu Note 2'imde de kasmıyor.

Bu oyun çoğu orta seviye cihazlarda sorunsuz çalışacaktır. EA optimizasyonu iyi yapıyor.
 
Ücretsiz oyunlar genelde sıkıyor. Real Racing 3'de altın olayı baya canımı sıktı.