begre Üye arkadasım öncelikle teşekkür ederim.ben bu oyunu telefona yükledim şifre istiyor.şifresi varı? yoksa oyunu yüklerkne bir sorun mu oldu anlamadım
arkadasım öncelikle teşekkür ederim.ben bu oyunu telefona yükledim şifre istiyor.şifresi varı? yoksa oyunu yüklerkne bir sorun mu oldu anlamadım
CS BETA Üye ben ya en son versiyonda yüklü ayaarları 6120 classicc e gore degisti sybiam 0S9.1 --------------- Ekleme --------------- AMA CAlismioooo
ben ya en son versiyonda yüklü ayaarları 6120 classicc e gore degisti sybiam 0S9.1 --------------- Ekleme --------------- AMA CAlismioooo