nedense arabesk rape sempati duymaya başladım :(

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Metin MF

Üye
    Konu Sahibi
nedense arabesk rape sempati duymaya başladım :(
kendimden utanıyorum
 
Belki yorum klasik olacak ama Renkler ve zevkler tartışılmaz.

- - - Eklendi - - -

Ayrıca utanılacak bir durum değil bu aralar bende başladım önerim Cengiz Kurtoğlu - Bir Ufacık Dünyam Vardı
 

doctorrr

Üye

ve
 
herkes bir gün arabesk rapçi olacak
 
Yaw diyorumki herşeyi yapın arabesk rap dinlemeyin arkadaş arabesk rap dinlenirmi yaw yemin ederim her dinleyişimde kahkaha atıyorum
 
arkadaşlar orda durun , arabesk rap diye birşey yoktur rap çok farklı arabesk çok farklı iki tarafın sevenleri de bu gruptan nefret ediyor.Rapi karalamaya hakkınız yok.Rap dinleyecek varsa sansar salvo dinlesin.
 

ismail

Üye
Rapte ayrım yoktur
Rap geniş bi tabirdir ama arabesk rap diye bişey yoktur.
 

Metin MF

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar orda durun , arabesk rap diye birşey yoktur rap çok farklı arabesk çok farklı iki tarafın sevenleri de bu gruptan nefret ediyor.Rapi karalamaya hakkınız yok.Rap dinleyecek varsa sansar salvo dinlesin.

Sansar dinleyeceğime arabesk dinler kahrımdan ölürüm daha iyi. Sagoya devam.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...