Neden MaxiCep???

Neden MaxiCep?


  • Kullanılan toplam oy
    342
  • Anket kapatılmış .
herkes reklam için gelmiyor. benim demek istediğim yeni kayıt olan bir üye aktiflik gösterince dediğim üyenin hakaret etmesi.
 
Tepkiler: kaankulahli

Rygebin

Üye
herkes reklam için gelmiyor. benim demek istediğim yeni kayıt olan bir üye aktiflik gösterince dediğim üyenin hakaret etmesi.
Tamam bende herkes demedim zaten . O kısmı bilemiyorum o dediğiniz doğru olabilir .
 
Tepkiler: KAYIP-ADAM
Aklima birisi geliyorda ''S'' mi acaba
 
Tepkiler: kaankulahli ve KAYIP-ADAM

MAERKEK

Admin
Bir program lazım olmuştu bana araştırıyordum link için illaki üye ol diyordu forum. Bilgisayardan üye oldum sitenin düzeni profil sayfası zaten görselliğiyle yetti . Mobil opera mini sayfası da gayet harika idi ayrıca burda üyeler konulara ve mesajlara duyarlılar sürekli bir merak kim ne demiş kim ne istemiş diye hal böyle olunca kopamadım valla . Allah razı olsun tüm üyelerden yöneticilerden ilgi ve alaka gayet iyi
 
Tepkiler: Esendağlı ve kaankulahli

Necmati

Üye
eskiden buraları hep dudluktu
 
Tepkiler: Hermaphroditos

Dm.Pro

Üye
anket yetersiz gibi duruyor sanki? Maxicep Hobi Olarak Kulananlar Da Var
 
Tepkiler: MAERKEK

MAERKEK

Admin
anket yetersiz gibi duruyor sanki? Maxicep Hobi Olarak Kulananlar Da Var
Aynen artık facebook hobisinden vazgeçip maxicep hobisine geçiş yaptım. Her gün faceye bakıp mesajına karşılık verilmediğini görmek can sıkıcı. Burda en fazla 2. gün içinde cevap veriliyor
 
Tepkiler: Esendağlı
birçok sitede üyeliğim var ama en çok güzel anım burada ondan sanırım, ayın üyesi falan seçilmiştim çok eskiden
 
Tepkiler: The Pancar