Neden MaxiCep???

Neden MaxiCep?


  • Kullanılan toplam oy
    342
  • Anket kapatılmış .

papakudioflu

Emekli Yönetici
arabama binince ilk once radyoyu aciyorum. Telefonumu elime aldigimda internette başka bir şey ariyacak olsam da ilk sayfaya maxicepi aciyorum. Galiba guzel bir hastalik
 

Jitou

Üye
Acayip takıntı yapıyor
 

kol@j

Üye
internette takıldığım ilk forum
ilk göz ağrım

- - - Eklendi - - -

http://www.maxicep.com/mizah-eglence-fikra/itiraf-ediyorum-maxicep-seni-aldatiyorum-379993.html
 
kabul için tşk

- - - Eklendi - - -

maxicep bence büyük derya
 

esokmen

Üye
iyi niyet ve yardım severlik.
 
Gerçekten neden olduğunu bilmiyorum. Belkide "maxicep" olduğu içindir

- - - Eklendi - - -

Sabah telefonumu açıyorum ve yaptığım ilk iş akşam bıraktığım oyun inmişmi inmemişmi diye bakıyorum sonrada internet tarayıcısına giriyorum ve maxicep forum
 

doctorrr

Üye
sadece dostlarım için...
 

bboyQ7

Üye
Buraya baglayip universite sinavini kaybetmeme neden olacagi icin maxicep
 
sömürmek için 2009 da gelmiştim baktım ortam güzel kaldım
 
Tepkiler: HacKLess

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Yeni MaxiCep'i seçme nedenim: İçindeki düzgün ortam ve tabii ki üyeleri
 
Tepkiler: HacKLess

Silinen Üye 166392

Kapalı Hesap
Mülakat sorusu gibi olmuş.

-Neden biz?
-Çünkü siz en iyilerine layıksınız.
 
Tepkiler: HacKLess

kol@j

Üye
217 cevaptır neden maxicep hala anlamadınız mı?


ben söyleyeyim: maxicep öyle bir bağımlılık yapıyor ki yakında tablet hap halinde torbacılar satacak