Neden MaxiCep???

Neden MaxiCep?


  • Kullanılan toplam oy
    342
  • Anket kapatılmış .
hatırlamıyorum.Zaten bir sürü s,teye oyun vs için üye oluyordum. Bi kaç kere maxicep'i görünce sürekli girmeye başladım. 2-3 haftadır her gece buradayım. İyi ki üye olmuşum.
 

tron45

Üye
max cep oldugu için
 

kol@j

Üye
kendimi maxicep etrafında dönenkuyruklu yıldız gibi hissediyim...

ne kadar uzaklaşırsam ulaklaşayım
geri geliyim...
 

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Seviyeli, hoşgörülü, diğer forumlardan ayrılan yüzbinlerce tarafı olduğundan, orjinal olduğundan, insanlar olduğundan...

 

papakudioflu

Emekli Yönetici
insan ait oldugu yerde rahat edermiş bende maxicepte rahat ediyorum ortam çok sıcak ve herkes birbirine ilgili e imkanlarda bu kadar çok olunca insan vazgeçemiyor
 
İnsanları daha dostça yaklaşıyor.Başka forumlarda kaba saba sözler ediyorlar
 

Mobilator

Emekli Yönetici
3120 telefonumu ilk aldığımda oyun indirmeye çalışırken googleda arattığım her oyun maxicepte oluyordu. İlk başta üyelikle felan uğraşmak istemiyordum ve sinir oluyordum maxicepin indirme için üyelik istemesine ama iyiki o zaman olmuşum.
 

AHMED...

Üye
efendi insanlar çok olduğu için
 

_RYUK_

Üye
maxicep te ne istiyorsan var.üyeleri birbirine saygılı insan bu siteye girdimi kendini rahat hissediyor. Ben bundan dolayı giriyorum
 
anlatılmaz yaşanır o değilde konu hortladı
 
Her Açıdan Dört Dörtlük Olduğu İçin
 

KayraBey

Üye
Bilmem ki elime yapisti kaldı
 
ilk nokia 5130 xm telefonumu aldığımda oyun indirmek için açtım yalan söylemiyim aradığım her oyun maxicepte çıkıyordu. Sonra android telefonu alınca artık forumda aktif oldum