neden kimse tema paylasmıyor!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
neden kimse tema paylasmıyor!
artık hiç mi s60 v.2 kullanan kalmadı yahu
 
evet dostum kalmadıgı için paylaşılmıyor.Bende eski v2 kullananlardanım
 

222112

Üye
ben de. şu an androiddeyim.
 

tayren

Üye
symbian pek kullanılmıyo ki dostm android cıktı artık ama şurdan tema indreblrsn
 
ben 5800 aldım bi halta yaramadı dokunmatik oldu için oyun bakımın dan zayıf tek adam akıllı quake oynanıyo onu da oynarken power tuşunu bozduk zırf oyun ve eğlence için n70 alcam
 
Tepkiler: Da®kness
Neden bu görevi sen üstlenmeyesin?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...