Neden hep aynı

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

MrFinito

Üye
    Konu Sahibi
Neden hep aynı
Artık açacak, haberi yapılacak konu kalmadı herhalde hep aynı konular eskiden her gün 4-5 konu olurdu burda.
 
sınavlardan insanın kafasını kaşıycak zamanı yok
 

MrFinito

Üye
    Konu Sahibi
Yok be kardeşim bakıyorum hep aynı. O eski heyecanı kalmadı bu forumun.
 

BYFECI

Üye
elimden geldiği kadar ilginç bilgileri, resimleri paylaşmaya çalışıyorum..
 
İstesem hobi hısmını ilgi odagı haline getirebilirim ss ler ile paylaşacak çok şeylerim var
 

MrFinito

Üye
    Konu Sahibi
Zaten ikinizden başka çabalayan fazla kişi kalmadı
 
aynen bu forum eskiden çok canlıydı ne varsa eskilerde onlarda forumu bıraktı heralde
 

CABBAR

Üye
bi yerden sonra hayat bile hep aynı geliyor insana burasının böyle olması normal değil mi ?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...