neden fp1 e dönüş yok neden

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
neden fp1 e dönüş yok neden
symbian ustaları modderlar ustalar bi dewrim yapıp fp1 e dönüş mu yok mu yok mu bu nasıl bi dert.tuş takımı gitti ses açma kapama gitti.yeni 2.nesil cihaz alanlar sakın fp2 yapmasın sakınn
 

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici
Yapın demek basit, peki neden olmuyor ? Demek ki bir yolu yok..
Bu kadar da basit sorunun cevabını bulmak.
 
    Konu Sahibi
kvk garanti de yapılıyormuş ama yasakmış neden yasak ki buna anlam vermek zor
 

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici

Bunu yapabilen bir servisi ne gördüm ne de duydum. Onlar da soruyu anlamamıştır, açık açık ne olduğunu söylerseniz o kişi de eğer bilgi sahibi biri ise zaten o tür birşeyin olmayacağını söyler.
 
    Konu Sahibi
bi umut ışığını da söndürdün ya
 

kcr

Üye
Tam bir inadım inat durumu yani...
 
    Konu Sahibi
fp3 de gelmicek zaten offf off android de alınmaz ki şimdi
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...