Neden?...benden ona

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Neden?...benden ona
Ne seni unutabildim nede aşkını,
Ellerine sundum kalbimi,
Sabırla bekledim karşılığını,
Lakin ne verebildin,nede su serptin
İçimdeki yangına sevginle
Hani mutluluğun ;yolu senden geçerdi
Ah ne yol gösterdin nede çıkmazı
Neden be umut yüzlüm neden?
İçime umutsuzluğu ektin sonunda,
Sahile vurmuş martı gibiyim,
Maziyi kaldırıp attım da,
Aklımdan seni atamamış gibiyim,
İsyana gücüm yetmez,tutsak gibiyim.
Lakin bu ansızın gidişin neden?
 

byomer66

Üye
güsel bi akrostiş şiir yazmısın kardeşim banada yapar mısın
 
    Konu Sahibi
Beğendiğiniz için teşekkür ederim
 

CEREN

Üye
yüreğine sağlık,gecer sabret
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...