Neden Avealısınız?

Neden Avealısınız?


  • Kullanılan toplam oy
    47
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Neden Avealısınız?
Türkiyede En kısa sürede Turkcelli bile sollayarak sadece 1 ayda 875.000 abone kazanan Avea için 2007 güzel bir yıl oldu
Siz Avealılar Neden Avea kullanıyorsunuz?
 

kurt bey

Üye
sınırsız ücretisz konuşma
 

danger03

Üye
sms kampanyası ve sınırsız konuşma
 

Ozan

Admin
sms + sınırsız görüşmeden dolayı tercih edilebilir bir hat, daha önceden uzun yıllar kullandım
 
Sms kampanyası müthiş gerçekten her yöne olması diğerleri arasında fark yaratıyor
 

ukalgs

Üye
birkerem %94 kapsama alanı yalan bizim oradan avea çekmiyor
 

dreamwtf

Üye
Öylesine diye aldim şimdi sms kampanyalarindan faydalaniyorum.
 

serhat33

Üye
Bende öylesine diye aldim şimdi sms kampanyalarindan faydalaniyorum.
 

ePeP

Üye
bende *100# servisinden ötürü Avea cıyım
 

farukhan

Üye
her yöne dakikası 2 kontore oldugu icin avea'ya geçmiştim.. ama vodafone şimdi heryöne dakikası 1 kontore yaptı..
zırt pırt GSM degişteremeyiz artık degil mi?? avea da her yöne dakikası 1 kontor yapsın
 
sınırsız konuşma sebebiyle tabiiki
 

o9uz

Üye
öğrenci adamız bedava mesaj lazım de mi_?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...