Neden Aldınız

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Neden Aldınız
Arkadaşlar buraya aldığınız en son cep telefonunu neden aldığınızı yazalım.Ben 6233 verip N82 aldım.Çünkü 5MP ve WLAN olmasından dolayı bunu aldım.Özellikle WLAN olması beni hoşnut etti.
 

lyon_69

Üye
bende samsung e250 wardı nokia n95 aldım çünkü kamerası iyi çekmiyordu şimdi gayet memnunum!!!
 

cengizba

Üye
k750i aldım çünki kamerasından hoparlörüne çok güzel bir telefon ve kibar da
 

CanceR

Üye
6600 kafayı yedi 7610 almıştım 1 yıl önce
 

ayazabi

Üye
n95 8gbdım vardı özellikleri güzel olmadığı için 3310 aldım tam bi özellik telefonu
 

xkadir61

Üye
6680'imden sıkılmıştım, telefonu söküp toplarken sürekli içinden parça artıyordu. elimde kalacak diye sattım, ve şu an n73 kullanıyorum
 

safakk

Üye
w810i vardı n73 aldım çünkü servisle tüketici hakları arasında mekik dokuyordum en sonunda beyazıyla değiştirdiler onu da en kısa zamanda elden çıkarıp n73 aldım
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...