Ne oLur bir sabah.!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Ne oLur bir sabah.!



ne olur bir sabah kapım çalınsa
açınca gülüşün içime dolsa
belki bir meyhane, biraz da rakı
sen türkü söylesen ben eşlik etsem


bakmayın çekilen perdelerin
aydınlık oluşuna bu şehirde
renk renk desenlerine kanmayın
sarılışında kimbilir kaç yüreği
bu ayrılıklar boğar
kimbilir ardına kadar susmuş ömürleri
paslanmış ne çok kapı bekler


hasretin gibi çarpıyorum kapıları
soluk soluğa atıyorum kendimi sokağa
taşlarında izmaritlerimi ezdiğim kaldırımlar
sicim bir yağmur altında
bir yanıtım yoktur
seni soran açelyalara


bir meyhane bulur beni
beyaz keteni kirlenmiş masalar
yorulmuş bir rakı alır beni
kalbime seni sorar
o an duracak zannederim bu gevezeyi
sol kolumda bu aşkın uyuşmuş ağrısı
otuzbeşlik ne ki
meyhaneci yetmişlik getir
tek başına gitmiyor zıkkım
kavunun tadı zehir
sen yoksun boynu bukuk saatlerin
bu akşam "duruyemin güğümleri kalaylı"
gitmiyor be abla, değiştir şu bantı


"bu ne sevgi ah bu ne ızdırap
zavallı kalbim ne kadar harap"
çalmıyor artık
öyle ya çoktan göçmüş abdullah yüce


geceye su gibi dökülse sesin
bizimle hüzünlü türküler gülse
ellerin elimi bulsa ansızın
kalbimden kalbine çiçekler koşsa
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...