Ne kadar şanssızım! :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

vera

Üye
    Konu Sahibi
Ne kadar şanssızım! :)
Üzgün ve pısırık görünüşlü bir Adam barda tünemiş oturuyormuş Önünde

Bir türlü içemediği bir içki bardağı, suratı asık.. O sırada barın

kapısı açılmış. İri yarı, külhanbeyi tavırlı bir Adam, sert adımlarla

barın tezgahına doğru yürümüş ve pısırık adamı iteleyerek tabureye

oturmuş. Hiç soru sormadan adamın önündeki içki kadehini alıp başına

dikmiş. Elinin tersiyle ağzını kuruladıktan sonra, 'Ne o, neden böyle

Surat asıyorsun, gemilerin mi battı?' diye sormuş. 'Sorma, ben çok

Talihsiz bir adamım' demiş pısırık. 'Neden?' diye sormuş Adam tekrar.

Şöyle cevaplamış pısırık, 'Bu sabah karımla kavga ettik, beni evden

Kovdu. O sinirle işe geç kaldım. Patronum zaten bahane arayıp

Duruyordu, beni işten attı. İşten çıktım, yolda yürürken araba çarptı.

Eve gideyim, belki karımla barışırız dedim, eve gittim ve karımı başka

Bir erkekle yatakta yakaladım. Bu kadarı da fazla artık dedim, kendimi

öldürmeye karar verdim. Tabancayla vuracaktım, silah tutukluk yaptı.

İple asmaya kalktım, ip koptu. Doğalgazla öleyim dedim, faturayı

ödemediğim için gaz kesikti. Eczaneden fare zehiri aldım, buraya

Geldim, içki bardağıma koydum. Onu da geldin sen içtin. Off.. Offfff...

 
ilk okudugumda da çok gülmştüm şimdide çok güldüm
 
verilmişti ama gerçekten çok komik

birde konu adı alıntı yaptığın yerin linkini veriyor...kontrol edermisin
 

vera

Üye
    Konu Sahibi
verilmişti ama gerçekten çok komik

birde konu adı alıntı yaptığın yerin linkini veriyor...kontrol edermisin


uyardığın için sağol kontrol ettim fakat bende alıntı yaptığım yerin linki görünmüyor...:S
kusura bakmayın önceden verildiğini fark etmemişim özür dilerim...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...