Ne diyosunuz?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ka_za

Üye
    Konu Sahibi
Of of atcakdım gençlere üşendim bayiye gitmeye
 

balcolu

Üye
Abi sağolasın onlar tuttu da ben başka maçlarıda oynadım yattı kupon
 

m542tf

Üye
Abi sağolasın onlar tuttu da ben başka maçlarıda oynadım yattı kupon

başka sefere inşallah
braga hadi oğlum üst ol


- - - Eklendi - - -

eşşekler kovalasın braga seni madem atamıyon bitane yede üst olsun demi ya
 


başka sefere inşallah
braga hadi oğlum üst ol


- - - Eklendi - - -

eşşekler kovalasın braga seni madem atamıyon bitane yede üst olsun demi ya


Geçen hafta Fiorentina'ya üst verdim 1-1'den sonra gol atmalarını beklerken gol yediler hiç üzülmedim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...