ne bu böyle arkadaş !

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
kamerayı kullandıysan ondanda yapmış olabilir kamera ayarlarında konum bilgilerini kaydet var hayır yap onu
 
boş bi bağ. Aç geçersiz bilgileri salla varsaylan yap.
 

Ns_Lion

Üye
Fabrika ayarlarına dön kardeş olmadı telefonunu tekrar güncelle.
 

fLuke!

Üye
Aynı sorun bendede var.fkt net isteyen widget yok ev ekranında.Mobil veri kapalı olduğu için bağlanamıyor ama arada bir köşede uyarı çıkıyor bağlanamıyor diyeUygulamalarımı gözden geçirmem gerek.Belki e-postadandır.
*Herkeze iyi geceler.
 
arkadaşlar eyer haritaları açıp kapattıysanız yinede açık kalıyor taki telefonu yeniden başlatıncayakadar birde sosyal ağlar var onu oturumu kapatarak çıkın yoksa arka planda çalışıyor
 
Tepkiler: n000k

[ENGİN]

Üye
arkadaşlar eyer haritaları açıp kapattıysanız yinede açık kalıyor taki telefonu yeniden başlatıncayakadar birde sosyal ağlar var onu çıkış yaparak kapatın yoksa arka planda çalışıyor

bende onu kaç kişiye dedim arkadaşim ne taskman nede ramblow kapatabıliyor takı telefonu yenıden başlatana kadar
 

[ENGİN]

Üye


bu konuyu nokia ya bildirsekmi ben bildirecem herkez bizim gibi konturol etmiyorki

bildirmek gerekir benım pc olmadıgı için yazamıyorum nokia dıyor ya arka planda çalişan uygulamaları menu tuşuna basılı tutarak kaldırabılırsınız.iyide bu meret kapatilmıyorkı
 


bildirmek gerekir benım pc olmadıgı için yazamıyorum nokia dıyor ya arka planda çalişan uygulamaları menu tuşuna basılı tutarak kaldırabılırsınız.iyide bu meret kapatilmıyorkı

üstelik menü tuşundanda görünmüyor


----------Eklendi @ 11:02:01 ---------- Yazıldı @ 11:00:42 ----------

telefon açabilirsin 4443665
 

[ENGİN]

Üye
aynen görünse şaşardım zaten müsait zamanda arayalım bı
 
arkadaslar bildirim cubugunu indirip mobil sebeke yazan yere tiklayin, sonra baglantinizi gosteren yere basili tutup baglantiyi kesi secin kapanir
 

[ENGİN]

Üye
arkadaslar bildirim cubugunu indirip mobil sebeke yazan yere tiklayin, sonra baglantinizi gosteren yere basili tutup baglantiyi kesi secin kapanir

arkadaşım sorun o degil kapalı zaten sorun arka planda haritaların çalışması menü tuşuna basılı tutunca gôrunmemesi ve ne taskman nede ramblow haritaları kapatamıyor bir dene istersen telefonu yeniden başlatana kadar kapatamazsın emin ol
 
ben dedigim sekilde kapatiyirum sen bir dene istersen ama benim dedigim mobil veri acik kapali olayi degil

cubugu indirince bildirimler yazan yerin altinda mobilsebeke yazan yere tikla
 

[ENGİN]

Üye
ramblow veya taskman varmı sende haritalar acık gôrünmuyor menüde zaten dedigını de yaptım bılıyorum ama harıtalar çevrımdışı zaten bu şekilde de acarsan arka planda çalısıyor telefonun sıstemlerının açık oldugu gıbı ramblow la bır dene hak vereceksın bana
 
arkadaşım konu bağlantı değil uygulamanın arka planda çalışması ve ram yemesi kaptınca internet bağlanrısını kesiyor ama arka planda çalışmaya devam ediyor ram blow ile sonlandır diyorum sonlsndırıyor ama hala orada duruyor tekrar diyorum yine sonlandırıyor her seferinde işte şukadar ram kazanıldı diyor sabahakadar uğraşsan yine aynı bir türlü sonlanmıyor illaki telefonu kapatıp açman gerekiyor önceki haritalar daha iyiydi ne zaman bu şekilde yaptılar bu sorun çıktı ortaya müşteri hizmetleride bana tümleşik gps açık kalsın sadece diyo ne alakaysa onuda denedim sonuç yine aynı
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...