[ENGİN]
Üye
lync yüklümu
afedersin ? O hangisiydi
Fabrika ayarlarına dön kardeş olmadı telefonunu tekrar güncelle.
yok o güncellemeri kurmadım
microsoft apps uygulamalari
oviden tekrar olmuyor görünmüyor yani ,s
----------Eklendi @ 23:31:39 ---------- Yazıldı @ 23:30:47 ----------
yok o güncellemeri kurmadım
arkadaşlar eyer haritaları açıp kapattıysanız yinede açık kalıyor taki telefonu yeniden başlatıncayakadar birde sosyal ağlar var onu çıkış yaparak kapatın yoksa arka planda çalışıyor
bende onu kaç kişiye dedim arkadaşim ne taskman nede ramblow kapatabıliyor takı telefonu yenıden başlatana kadar
bu konuyu nokia ya bildirsekmi ben bildirecem herkez bizim gibi konturol etmiyorki
bildirmek gerekir benım pc olmadıgı için yazamıyorum nokia dıyor ya arka planda çalişan uygulamaları menu tuşuna basılı tutarak kaldırabılırsınız.iyide bu meret kapatilmıyorkı
arkadaslar bildirim cubugunu indirip mobil sebeke yazan yere tiklayin, sonra baglantinizi gosteren yere basili tutup baglantiyi kesi secin kapanir
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?