NBA 2K12 ( Sadece Maxicep'te )

aLp!!

Üye
    Konu Sahibi
Rica ederim
 

00cengiz

Üye
Eyvallah, Bide Oyundan Fotolar Koyarsan Daha İyi Olur
 

SHS

Üye
oyunu indirip kuralı kaç ay oldu, hâlâ silmedim ara sıra oynuyorum, tavsiye ederim
 

aLp!!

Üye
    Konu Sahibi
​Rica ederim arkadaşlar !
 

aLp!!

Üye
    Konu Sahibi
Rica ederim
 
çok güzel bir oyun emeğine sağlık
 

aLp!!

Üye
    Konu Sahibi
Rica ederim önemli değil
 

aLp!!

Üye
    Konu Sahibi
Rica ederim.
 

xdplyr

Üye
abi kralsın ya paylaşımlarına bayılıyorum
 

aLp!!

Üye
    Konu Sahibi
Önemli değil elimizden geleni yapıyoruz..
 

aLp!!

Üye
    Konu Sahibi
Herkes de çalışıyor bende de çalışıyor.. Bir tek sende mi çalışmıyor ilginç..
 

yari3

Üye
Nasıl indireceğim telefonuma yardımcı olsanız
 

yari3

Üye
Nokia c3 e indirdim dosya desteklenmiyor diyo yardımcı olurmusunuz
 

yari3

Üye
Dosya desteklenmiyor nokia c3 te
 

aLp!!

Üye
    Konu Sahibi
C3'ün ekran boyutu 320x240.. Bu oyunun ekran boyutu 240x320.. Tabi ki çalışmaz..