nba 2008 türkçe

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

shel

Üye
ekran boyutu kaç bende 5800 var ona göre küçük olmasında
 
oyun çok kolay. zorlaştırılamaz mı? kendime 2 sayılık atmama kuralı koydum. bi de kadrolar güncelleştirilse çok iyi olur. olabilirise tabii. yada ilk 5 yeniden düzenlensin. 94 overallı kirilenko yedek başlıyor.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...