aleksandrou Üye oyun çok kolay. zorlaştırılamaz mı? kendime 2 sayılık atmama kuralı koydum. bi de kadrolar güncelleştirilse çok iyi olur. olabilirise tabii. yada ilk 5 yeniden düzenlensin. 94 overallı kirilenko yedek başlıyor.
oyun çok kolay. zorlaştırılamaz mı? kendime 2 sayılık atmama kuralı koydum. bi de kadrolar güncelleştirilse çok iyi olur. olabilirise tabii. yada ilk 5 yeniden düzenlensin. 94 overallı kirilenko yedek başlıyor.