Namık Kemal - Cezmi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Metin MF

Üye
    Konu Sahibi
Namık Kemal - Cezmi
ne kadar uyuz bir kitap yahu şehriyar'a sinir oldum zaten adil giray'ın peşini bırakmıyor

- - - Eklendi - - -

of arslan hoca offf
 
Hoca ben lisedeyken 3 tane kitap verdi her biri ortalama 800 sayfa bu kitaplardan sınav yapacaktı.

1. Soru'da X adlı kişi Y adlı kişiye mektupta ne yazmıştır ?

Benim Cevabım : Yazı

Ama ben kitabı okumadığım hâlde 35 aldım yanındaki çocuk okudu 30 aldı
 

doctorrr

Üye
özetini oku az çok çakarsın mevzuyu
 

Metin MF

Üye
    Konu Sahibi

 

doctorrr

Üye
ki hocalar öyle kitaplar versinler ben öyle yapıyorum zevklerim farklı çünki
 

doctorrr

Üye


olmuyor hacı Geçen sene 2.dönemin son 2 sınavını o hazırlamıştı ve kitaptan soracaktı, herkes özetleri ezberledi ama hiçbir işe yaramadı
beni öldürseler okumam recaizade n. kemal yaa bikere adamlar tanzimat döneminde ilkler yani işi kıvıramamışlar belli bana bunu dayatmalarının manası yok
 

Metin MF

Üye
    Konu Sahibi

beni öldürseler okumam recaizade n. kemal yaa bikere adamlar tanzimat döneminde ilkler yani işi kıvıramamışlar belli bana bunu dayatmalarının manası yok

ama okumak zorundayım, hoca dedi ki kitap sorularını yapmayanlara diğer sorulara bakmadan direk 30 vericem
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...