N99 İ cin mali

CILEMSIN

Üye
    Konu Sahibi
N99 İ cin mali
selamun aleykum arkadaslar nokia N99 İ çift kartli bir cep tlf aldim ama video oynatmiyor bu tlf hangi formattaki video lari oynata biliyor aceba waw 3gp avi mpeg bu 4 tanesini ydenedim hiç birini oynatmadi bilgisi olan arkadaslar yardimci olurlarsa sevinirim simdiden tesekkürler
 
benim babamda war ama o telefondan wideo izlemediği için bilmiom ama kullanışlı
 
bu çinliler türk lerden kopyala yapıştır yapıyolar
 

cengizba

Üye
arkadaşım n99i 3gp ve mp4 ü normalde oynatması lazım ama emin değilim istersen forumdan video oynatıcılardan indir birde öyle dene
 

CILEMSIN

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaslar Ben Dört Formati Denedim Oynatmadi Avi.mpeg.waw.3gp Formatlarini Denedim Oynatmadi Kafayi Yiyecem Sorunu Nasil çözecem
 

Atakan

Üye
avi dene bence saçma ama ya tutarsa
 

CILEMSIN

Üye
    Konu Sahibi
arkadaslar sagolun sorunu çözdüm .vid uzantili video lari oynatiyormus
 
ya çin malı niye alıyorsun çin malında her an her problem olabilir sırf telefon iyi diye onu mu alıyorsun çin malı bu telefonda her an her problemi görebiilir sin keşke onu almasaydın o telefon benim arkadaşımda var tamam süper bir telefon ama çin malı bozulma şansı yüksek
 
çin malı n99i 'yi sakın kaçırmayın. müthiş bi telefon. kaçıran avucunu yalar. koşun telefon bayilerine koşun durmayın
 

beydagli

Üye
vid maker programıyla videoları çevirdikten sonra 2 parça dosya halinde telefona atın tamamdır
 

genc51

Üye
bizahmet bu prg bana verirmisiniz
 

Kai

Üye
Nokia N99i. Telefonum var.. Bana Telefona Dosya Mzk. Video vb şeyLeri atmam ıcın Prgram Lazm.. Pc Suite yani biLen varmı Lütfen yardm
 

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
Çin mallarında illah bir sorun oluyor. sendede bu sorun var sanırım.
 
ya bu video lar telefonda kasıyo neyapabilirim
 

DOGUS59

Üye
Almayın kardeşim bu telefonlar kardeşim işinizmi yok....Yurdum insanını kazıklamak için yapılan ve de kaçak gelen kaçak satılan dandik.radyasyonlu.ne olduğu belliş olmayan telefonlar bunlar...tuzağa düşmeyin beyler
 

Catty

Emekli Yönetici
yooo bnimki aviden tut 3gp ye kadar oynatıyo..bide n99iler değişiyo mesela bnim iki arkadasımda da var onlarınkıyle bnımkı aynı tıp olarak ama bnimkini ozellıklerı daha cok onlarda sadece 3gp oynatıyo...