N97 yeni facebook !!

nalcam22

Üye
bende giriyorum 5800 dan videolar ı oynatmıyor ama sohbet yapılıyor birtek gönderme butonu nerede onu bilmiyorum nasıl yapılıyor gönderme

Merdiven şeklin ok tuşu varya sağ alt kösede klavye seceneğinin yanın ona basınca gönderio
 

oleytoo

Üye
    Konu Sahibi
ALPARS™;3450706' Alıntı:

N97 için flash player.


[/bu s60 için bunu yüklersek telefonun kendi flash ı bozulur
 
bende c6 fwsi var ondandır belki n97 olarak gözüküyo tel.Touch dan da girsen m dende girsen böyle olmuş çok güzel gerçekten
 

oleytoo

Üye
    Konu Sahibi
n8 bile mobile giriyomus nokia heralde n97 kullanicilarina kendini afettirmek istiyo
 

KELGER

Üye
arkadaşlar bendede ken di browserinden girince ne yazarsan yaz direk touch
opertadan girersenb ne yazarsan yaz direk m facebok a giriyor
 

nalcam22

Üye
bence touch .facebook calışmada felan çünkü aşada dokunmatik site var basınca gene m.ya girio
 
bendede 5800 var touch.facebook.com a girince m.facebook.com a yönlendiriyo :S
 

nalcam22

Üye
belki çalışmada felandır düzenliolardır çünlü bütün tellerde kapalı
 

oleytoo

Üye
    Konu Sahibi
5800 ve c6 icin touch facebook destegini cekmis de olabilir
 
öyle bişey olucağını sanmıyorum
 

Deleted.

Üye
5800da m.faceye yönlendiriyor x.faceye girmeye çalısınca...
 

nalcam22

Üye
bn n8 dn deneom m.ya gireo
 

Deleted.

Üye
evet ile aynı...
 

Febris

Üye
5800'da m.facebook'a yönlendiriyor

Sorun Sende ben hepSine giriyoRum ~

----------Eklendi @ 12:15:46 ---------- Yazıldı @ 12:11:48 ----------

peki video izleyebiliyonmu

Bende 5800 C6 mod var touch.facebook.com'a giriyorum çalışıyor. Arkadaşın verdiği resimdeki gibi

hangi C6 modunu kullanıyoSun ?

----------Eklendi @ 12:17:27 ---------- Yazıldı @ 12:15:46 ----------

peki video izleyebiliyonmu

Bende 5800 C6 mod var touch.facebook.com'a giriyorum çalışıyor. Arkadaşın verdiği resimdeki gibi

oh bee ! sonunda bende ki gibi çıkan oldu millet yalancı gözüyle bakıcak bana diye korkmuştum

Bendede çalışıyor ~
 
e mail ve şifre yazılan kısım touch.facebook

ama giriş yaptıktan sonra mobile.facebook'a yönlendiriyor.
 

Del Rey

Üye
Bilgisayarınızdan da girmeye çalıştığınızda m.facebook.com'a yönlendiriyor. Yani şu anda Touch facebook çalışma altında, ve Facebook Mesajların olayı gibi bu da bazı kişilerin kafaya göre seçilerek kullanıma açılmasıyla olmuş. Şanslı Beta diyeibliriz.