Bilgisayarınızdan da girmeye çalıştığınızda m.facebook.com'a yönlendiriyor. Yani şu anda Touch facebook çalışma altında, ve Facebook Mesajların olayı gibi bu da bazı kişilerin kafaya göre seçilerek kullanıma açılmasıyla olmuş. Şanslı Beta diyeibliriz.