N97 un signed açılmıyor

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
N97 un signed açılmıyor
selam arkadeşler N97 im Var Ve Her Türlü Unsigned Adlı programlar çalışmıyor serfitlamak lazım diyorlar ama nasıl olur bilmiyorum lütfen yardım edin

Saygılarımla

--------------- Ekleme ---------------

arkadeşler 1000 kişiden birisi Yardım edemiyor mu
 

aa-tolga

Üye


buraya üye olup imei no ile cer ve dosyalarınızı alın sonra freesigned.sisx dosyası ile telefonunuzda unsigned programları sertifikalayıp kurun .forumda bir sürü ayrıntılı anlatım var zaten

http://www.maxicep.com/s60-3rd-sist...e-dil-turkce-anlatim-11-12-2009-a-284866.html
 
    Konu Sahibi
EY WALLA ABİ SAOLASİN SEN bitanesin abicim 2 defadir yardim ediyorsun bana allah razi olsun
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...