Telefon Tavsiyesi N97 mi İPhone mi ?

N97 mi İphone mi ???

  • N97

    Kullanılan: 40 48.2%
  • İPhone

    Kullanılan: 37 44.6%
  • İkiside değil diğer...

    Kullanılan: 6 7.2%

  • Kullanılan toplam oy
    83
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Nadir

Emekli Yönetici
en azından 5800 kullandım 7 ay ondan pek farkı yok..
 

atakax

Üye




apple store da 3milyar tane akla hayale sığmayan uygulama var [iphone3g oyun uygulama bölümüne bakan görür kaliteyi] n97 de yok işte en büyük fark budur

--------------- Ekleme ---------------

ha bide iphone u jailbreak yapınca o 3 milyar uygulama ücretsiz oluyor
 
    Konu Sahibi
Ölede iphonen havasıda başka yani
 
5800 xm ve n97 kullandım şimdi Iphone 3gs 16 gb kullanıyorum farkı ıphone kullanınca göreceksiniz ,öyle atıp tutmakla olmuyor ıphone telefondan öte bambaşka bişi yani başka dünyaların cihazı
 

ressam58

Üye
ikiside değil samsung jet!!!!
 

ressam58

Üye
Evet nerdeyse tıpatıp ama ikiside farklı cihazlar.Ama harbiden tek geçerim samsung jeti.
 

gm11400

Üye
hala mı aynı yerde bu tartışma ))

n97 dıyen arkadaslar IPHONE alıp 2gun kullandılar mı? klavyeden yazmak kolay..

2-3 gun ıphone alın kullanın sonra fıkırlerınız degısecekmı degısmeyecekmı gorururz..en baba Nokıaları kullandım 1 araba parası vermısımdır Nokıa ya ama Iphone ıle Allah askıan kıyaslamayın günahtır vede ınsanlar artık kanmıyor bu nokia yalanlarına..

Symbıan .......neyını yazayım..allah aşkına..

N97 soyle bır oyun yapsın pes dıyecem..dosya boyutu mu 194mb RAR ))

ngage felan demeyınn sakınn onun butun oyunlarını oynadım..

notadece kucuk bır ornektır o oyun ))


buda NOVA boyutunu soylemeyeyım ayıp olur



not :uygulamaları yazmama gerek yok..jaılbreak yaptınmı mılyarlarca uygulama ..ve GARANTIDE bozulmaz jaılbreakla bozulan dıyen yalan söyluyordur
 
    Konu Sahibi
Ya öle diyorsunuzda İPhonenin havasıda başka
 

gm11400

Üye
Nokia'dan geçtiğimiz Haziran'da kullanıcılara sunduğu ve adı hep çıkardığı sorunları ile anılan N97 cep telefonu hakkında acı bir itiraf geldi.Nokia, geçtiğimiz Haziran ayında piyasaya çıkan ve kullanıcıları tarafından yapılan eleştirileri ile ünlenen Nokia N97 için "büyük bir hayal kırıklığı" ifadesini kullandı. Kullanıcıların beklentil erini karşılayamadıklarını itiraf eden Nokia, bu hatalarından ders aldıklarını ve ileriki dönemlerde bu çıkartılan dersleri birer deneyim olarak kullanaca klarını da ekledi. Çıkartılan güncellemeler ile hataların ancak bazılarını çözebildiklerini söyleyen Nokia ayrıca cihazın yazılımsal olarak kilitlenm e ve internet erişiminde bazı aksaklıklar olduğunu da kabul etti.
 

ocanus

Üye
ben 3gs kullandım bir ay kardesime verdim bes para etmez 1.5 yıldır n97 kullanıyom hiç bir sikayetim yoq asl 97 kullanmadan konusmayın oyuncak arıyosanız apple alın o kadr para da vermenize gerek yoq gidin pazardan oyuncak tel alın bence nokia nokia nokia apple nokiaın 3 yıl gerisinden geliyoo bi yanassın sonra nokialn kıyaslarsınız...

--------------- Ekleme ---------------

n 97 yi internette tuttlarsan guncellemelerini kollarsan 2 gunde bir kapatıp acarsan hiç bir sorun vermiyoo 1 ay acık tutatsan donar teline bak bak nasıl canavar oluyoo
 

fark ortada aynen katılıyorum kardeşim
 
ABİ N97 YHA bn şayan minisi daha hosuma gidiyor o ayrı
 

Zigore

Üye
Yapmayın lütfen yha tabiki de N97.! iPhone'un kapasitif dokunmatik ekranı dışında N97'den nasıl bi üstünlüğü var ki??
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...