N97 .Gprs kapatamıyorum

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
N97 .Gprs kapatamıyorum
Merhaba ,

Uzun zamandır beklediğim N97'ime kavustum . Sıkıntım gprs sürekli olarak açık konumda . Kapatıyorum fakat otomatik olarak tekrar açıklıyor . Yardımcı olabilirseniz sevinirim .

Ayrıca bir sorumda iphonedaki gibi jailbreak yapmaya gerek varmı .... Zira birçok program ovide ücretli .

Şimdiden teşekkürler
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...