N95-8GB Versiyon ?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

zallas

Üye
    Konu Sahibi
N95-8GB Versiyon ?
Beyler herkes diyor ki 30.0.0.15 çıktı . Ben güncellemeye çalıştım yeni versiyon yok diyor(SS koyamadım kusura bakmayın ) . Bu versiyon N95 için mi N95-8GB için mi ?? :S

--------------- Ekleme ---------------

cevap verecek biri yokmu ?
 

ressam58

Üye
Arkadaşım her ne kadar isimleri aynı olsada N95 başka N95 8GB başka bir cihaz.Bu yüzden N95 8GB için son versiyon 20.0.016 olan versiyondur .zaten güncelleme yapmaya çalışmışsın ve kendinde bizzat tanık olmuşsun.Senin telefonun son versiyon.Ayrıca benim telefonumda N95 8GB zaten mükemmel günceleme daha ne yapabilir ki?
 

zallas

Üye
    Konu Sahibi
Bilgi için saol kardesim ama bazı kaynaklarda N95-8GB ın adı bizzat geçtiği için sormustum .

Bir de tlf. un hızını 256 yapsalar fena olmazdı hani
 

ressam58

Üye
Tüm özellikleri kasıtlı olarak tek cihazda bu adamlar toplamazlar.Buna rağmen ben şunu savunuyorum.Piyasadaki en yetenekli ve tasarımı mükemmel cihaz bizimki.N95 8GB!!!! inann 96 bile yanında sönük.
 

zallas

Üye
    Konu Sahibi
Bende katılıyorum sana
 
arkadaşım önce nss programıyla dil kodunu 0550370 (Türkçe Dil Kodu )yaparsan sonra günceleme yaparsan n95 8 gb v30 versiyona yükseliyor.
 

cakalcan

Üye
n95 8gb için son versiyon 30.0.018 dir benim telefonumda bu versiyon yüklü şu anda
 

ressam58

Üye
Ne artıları var peki?Birazda bu konuda yazın bakalım.Bizde bilelim.
 
30 versiyonda benim gördüklerim. telefonu yan cevirince ekran kendiliğinden dönüyor.my nokia diye uygulama gelmiş (üye olursan nokia gelişmeler hakkında mesaj yolluyor) ama sanki telefon biraz yavaşlıyor gibi geldi.drackkarious yöntemiyle sorunsuz hack yapılabiliyor.
 

zallas

Üye
    Konu Sahibi
:S:S yani yeni versiyon varmı :S benim yazılım bulamadı ki :S ?

Nasıl kurdunuz bu konuda yardımcı olurmusunuz ?
 
buradan check edebılırsınız
 

ressam58

Üye
Şimdi gerçektende kafamız karmakarışık oldu.Yazdığın linke tıkladım ama product kodu yazsan bile son versiyon benim yazdığım 20.0.016 yani son güncellemem bu.Siz nasıl hala 30 lu versiyondan bahsediyorsunuz anlayamadım ki bi türlü.Şunu açık açık yazında bilelim YAW.
 

zallas

Üye
    Konu Sahibi

arkadasa katılıyorum ..
 

yaramahS

Üye
Ressam Bana yardımcı oLurmuSun cok aciL yaramahS@hotmail.com

--------------- Ekleme ---------------

Yha Nokia N95 8gb Si oLan bi arkadaşım Lütfen Adresimi ekleyin Cok aciL yardıma İhtiyacım war yaramahS@hotmail.com aciLLL

--------------- Ekleme ---------------

aciLL yardım Yha Biri yoqmu ?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...