N900cülere şarj sorusu

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
N900cülere şarj sorusu
Arkadaşlar bu cihazdan temin etmek istiyorum ama şarj konusunda çekincelerim var. 5800 kullanıyorum nokia mail sürekli 7 e postamı kontrol ediyor, gravity twitter app kullanıyorum ve konuşma web falan derken bir gün anca gidiyor şarjım..

sizin şarj durumlarınızı merak ediyorum, sürekli maile bağlı uygulama çok kıullanıp az telefon kullanınca durum nedir sizde?

aydınlatırsanız sevinirim.
 
Takip ettiğim kadarı ile n900 ün bataryası çok güçlü değil.hergün şarz etmek zorunda kalabilirsin.kullanıcılar sana kendi tecrübelerini yazarlar
 
günde 1-2 saat webte dolaşıyorum.online olarak maillerimi alıyorum programdı mesajı derken 1 gün gidiyor.3g ile bağlanırsan 3 saatte biter ama.birde şunu söyliyim size.eğer pda tipinde bir cihaz alacaksanız hepsi aynı gidiyor.eğer bu dediklerimizin hepsini yapıyorsa diğer cihazlarda onlarda 1 gün gider.sonuçta hepsinin wolt aynı bence batarya konusuna takılmayın.n900 çok güzel bir cihaz.sadece 2 kötü özelliği var dokumatiği iyi değil ve çok kalın...

eğer almayı düşünüyorsanız
 
ben yogun kullamında (oyun müzik video web vb) sabahtan akşama kadar dayanıyor akşamdan akşama şarj ediyorum şarj bitebiliceğini düşündüğüm günlerde yedek batarya taşıyorum çokta sorun olmuyor.Bu kadar özelliğe sahip ve bu kadar program barındıran bir cihazdada bu kadar pil tükemi normal bence hatta pr1.2 sürümünde pil tüketimi azalmıştı eğer cihazı beğendiysen al sende ondan sonra pilini sorun etmiyceksin

By_alpkun hocam dokunmatiğide diğer birçok cihazdan daha iyi kötü olduğu hiç söylenemez nokianın son cıkıcak modelleri hariç en iyi dokunmatik bu telefonda var.
 

üstad bundan önce kullandığım dokunmatik telefonlar htc olunca bana biraz fark var gibi geldi.n900 ü satıyım htc leo almayı düşünüyorum.hero da android kullandım fevkalade idi.

iyi forumlar.
 
    Konu Sahibi
teşekkürler arkadaşlar, yani anladığım kadarıyla 5800 ve muadili telefonlar ile aynı ölçüde şarj tüketimi var.
ben 5800 ın yanında şarj taşımak yerine e63 ümü taşıyorum. aslında e63 kadarda şarj güzeli bir telefon görmedim.

yorumlarınız için teşekkürler.

--------------- Ekleme ---------------


ayrıca teşekkür ederiyorum ancak sıfır bir ürün almak istiyorum. yıllardır ikinci el hiç birşey almadım. bu telefonu kötülemek için değil ama bir ürünü ilk paketten çıkarmanın hazzı bambaşka
 


çok haklısınız şimdiden hayırlı olsun
 
şarj tamamen kullanıma göre değişiyor. telefon olarak gün içersinde yarı yolda kalman imkansız. tek konuşmada 6-7 saat durmadan görüşme yaptırabiliyor. ama bu cihazı alıp da telefon olarak taşımak pek mantıklı değil sonuçta yapabildiklerini gördüğünüzde her kuruşuna değdiğini anlayacaksınız. farklı olarak hat üzerinde 2g, 3g kullanırak internetten faydalanacaksanız şarjınız daha çabuk tükeniyor tabi ama yedek bir batarya ile gün boyu sınırsız kulllanabilirsiniz. Sınırsız kullanmak demişken notebook'unuzun yanınızda olduğunu düşünün beğenmediğim yanları var elbet mesela ağır bi makina, biraz da kalın. cebinizde varlığını hissettiriyor. ekran konusunda yorum yapan arkadaşlar olmuş. çok kötü olduğu konusunda katılmıyorum. 5800 kullandım onun ekranından daha kaliteli görüntü sagladığı bir gerçek ve çizilmeye karsı da ona göre daha iyi bir ekranı var. dokunmatik de gayet duyarlı. zaten ekran LCD gibi bişey terddüt ederek aldım bende gayet memnunum oyüzden almanızı tavsiye ederim.sıfır ürün almak konusunda katılıyorum. ve alırken en azından ithalatçı firmaların garantisi altında olmasına dikkat edin ki elektronik cihaz sonuçta güzel paralar verilerek alınıyor ne olur ne olmaz bi garantisi olsun.
 
1930 mah'lik batarya kullaniyorum n900'de anca gunu cikariyorum. tabi torrentten film indirdigim bile oluyor cihazda. internette sorf yaparken muzik dinleme meselesi 6 saat idare ediyor neredeyse, ki bence muthis.. ha bi de 1.2 mhz hizla kullaniyorm cihazi. hiz asirtmasi yaptim.
 

fthfdn

Üye
hocam bildiğin laptop taşıyosun yanında fazla dayanmıyor ama ne yapacaksın .. porche sürüyosan yakıt tasarrufu aramayacaksın
 
nasi gidio sizin telefonlarin sarji bir gun arkadas yaa bide web video felan geziniyorsunuz benimki 1 gun kesinlikle gitmiyor yaa ) yeni batarya aldigim halde bile
 
nasi gidio sizin telefonlarin sarji bir gun arkadas yaa bide web video felan geziniyorsunuz benimki 1 gun kesinlikle gitmiyor yaa ) yeni batarya aldigim halde bile


hocam extra develden bağzı programlar sistemi fazla yoruyo ve hem yavaşlatma hemde şarjı azaltabiliyor bunlardan yüklemiş olabilirmisin
 
Evet yuklemıslıgım var yanı bır suru program var nıhayetınde ama bır gun gıtmıyo yanı :d
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...