n900 sorun

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

pirenuri

Üye
    Konu Sahibi
n900 sorun
merhaba değerli maxicep üyeleri size bir sorunu dile getirmek istedim

şimdi arkadaşımda n900 var bayağı kullanışlı telefon ama benim arkadaş bi film felan yüklüyormuş o arada tel gitmiş ve şimdi telefonu açtığında nokia yazısı geliyor devamı yok bi çağre bulurmusunuz ne yapmalıyız
 

ZaZuM

Üye
yazılım yükleyin
 

pirenuri

Üye
    Konu Sahibi
nasıl yapcaz ayrıntılı bilgi versen nokia türkiyede satmadığı için kvk yapmıyor
 
forumda maemo bölümüne git ve yardım iste,cihazı diriltmen gerekecek
 

ZaZuM

Üye
nasıl yapcaz ayrıntılı bilgi versen nokia türkiyede satmadığı için kvk yapmıyor

kardeşim navifirm ve phoneix diye 2 ayri program var maego da olur mu bılmem de navıfırm den sana uygun yazılımı ındır phoneıx ıle yukle bunların kullanımı ıle ılgılı konu forumda var
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...